Het sv Erasmus toernooi keert terug op de zaterdag!

Na 5 jaar lang deel te hebben genomen aan toernooien in de regio zal sv Erasmus ter voorbereiding van het nieuwe seizoen weer een eigen toernooi organiseren voor de zaterdagselectie. Het Haagse deelnemersveld bestaat naast natuurlijk sv Erasmus zaterdag zelf uit sv Loosduinen, Quick Steps en sv Houtwijk. Sportief gezien een hartstikke mooi deelnemersveld met Haagse clubs uit de 3e en 4e klasse zaterdag.

De wedstrijden zullen worden gespeeld op donderdag 12 en zaterdag 14 augustus op het terrein van sv Erasmus aan de Erasmusweg. We zullen nog even moeten wachten, maar er ligt zodoende een mooi toernooi in het verschiet. Op de zaterdag zal sv Erasmus zorgdragen voor een koud buffet, hapjes en een zanger om het toernooi feestelijk af te sluiten, uiteraard als eventuele coronamaatregelen het toelaten.

Erasmus toernooi