SV Erasmus

2542 RV, Den Haag
Zuid-Holland

Lid worden

Meld je via onderstaand formulier aan om lid te worden van SV Erasmus. Velden met een (*) zijn verplichte velden.

Soort lidmaatschap

Het belangrijkste doel van je aanmelding bij SV Erasmus is gebruik te maken van het aanbod dat de vereniging biedt. Binnen SV Erasmus kunnen verschillende sporten of activiteiten worden beoefend. Kies hieronder de gewenste activiteiten.

Let op! Je dient 18 jaar of ouder te zijn om het formulier in te vullen. Indien je niet 18 jaar of ouder bent, vraag dan aan je ouders/ verantwoordelijke om het formulier in te vullen.

Let op! Bij de inschrijving vragen wij €75,- inschrijfgeld. Na betaling ontvang je een bon voor een volledig tenue (shirt, broek, sokken).

NAW-gegevens
Contactgegevens

Voer hieronder je contactgegevens in. Wanneer je het formulier gebruikt om iemand anders in te schrijven, graag ook je voor- en achternaam invullen.

Vrijwilligerstaken
Overige vragen
Opmerkingen

Heb je voorkeuren voor de spelvorm, het team waar je graag in zou willen spelen of iets anders dat je aan de ledenadministrateur van Erasmus wilt meegeven? Geef dat dan hieronder aan.

Voetballen bij SV Erasmus

Wanneer je bij SV Erasmus komt te voetballen dien je je te houden aan meerdere gedragsregels. Klik op onderstaande link om onze gedragsregels in te zien.

Verder willen wij onze leden graag leren kennen, hierdoor plannen wij met altijd met nieuwe leden een intake gesprek in.

Privacy verklaring

Lees de onderstaande privacy verklaringen van SV Erasmus en de KNVB goed door voordat je je aanmeldt. In deze verklaringen staat hoe SV Erasmus en de KNVB omgaan met persoonsgegevens.