Erasmus schoon

Het schoonhouden van ons complex is heel belangrijk en hierbij zijn we afhankelijk van vrijwilligers. Om deze vrijwilligers te kunnen helpen vragen wij onze leden mee te werken om het werk voor hun zo simpel mogelijk te houden. Wij vragen aan de aanvoerders van elk team de verantwoordelijkheid op zich te nemen om na afloop van een wedstrijd de kleedkamer netjes achter te laten.

Hiervoor hebben wij de benodigde materialen opgehangen in elke kleedkamer en willen wij jullie vriendelijk vragen hiervan gebruik te maken en na gebruik weer terug te hangen op de plaats waar deze vandaan komen.

Wij willen jullie er nogmaals op wijzen dat roken op het complex ten strengste verboden is en dat geldt zeker voor de kleedkamers. We moeten nu nog steeds elke week de peuken opruimen in alle kleedkamers.

Bestuur sv Erasmus