sv Erasmus zaterdagtak start de competitie met uitwedstrijden

Na lang te hebben gewacht start eindelijk het competitieseizoen 21-22. Voor alle vier de voetbalteams die uitkomen op de zaterdag staat een uitwedstrijd op het programma.

Voor het vlaggenschip van sv Erasmus staat een uitwedstrijd gepland bij M.S.V.’71 uit Maassluis. De laatste jaren heeft Erasmus meerdere keren gespeeld in competitie- en bekerverband tegen M.S.V.’71 wat altijd resulteerde in voetballend spannende en leuke wedstrijden. Erasmus wist het vaakst 3 punten over te houden aan de ontmoetingen met M.S.V.’71, laten we hopen dat dit morgen ook het geval is.

De wedstrijd wordt afgetrapt op Sportpark MSV’71 Maassluis om de gebruikelijke tijd van 14:30 uur onder begeleiding van arbiter R. Wieman.

sv erasmus msv

Het tweede team zal ook in een uitwedstrijd een start maken aan de 4e reserve klasse. Om 14:15 uur wordt er afgetrapt in een uitwedstrijd tegen Westlandia 5. Met een hoop Westlandse teams in de competitie zal dit niet de enige keer worden er afgereisd gaat worden naar het Westland.

Het derde team zal in de 5e klasse aftrappen tegen Loosduinen 3 om 12:30 uur. Voor het 4e staat er een vroege uitwedstrijd op het programma tegen het Delftse Ariston ’80 15 om 10:00 uur.

We gaan ervan uit dat de volledige punten morgen mee teruggenomen worden naar Erasmus. Succes allemaal!