Erasmus 1 uit bij koploper PGS/VOGEL

Vorige week was een week om snel te vergeten voor het vlaggenschip van sv Erasmus. Na een fantastisch trainingskamp is het vervolg van de competitie met een domper begonnen met een verliespartij thuis tegen sv Loosduinen. Morgen staat er een pittige wedstrijd op het programma, namelijk uit bij PGS/VOGEL. Normaliter een wedstrijd op natuurgras waar Erasmus het altijd wel zwaar mee heeft. Daarnaast draait PGS/VOGEL op volle toeren en staan ze met 31 punten bovenaan de ranglijst. Erasmus zal er dan ook alles aan moeten doen om strijdend uit het dal te komen en PGS/VOGEL dwars te zitten.

De wedstrijd wordt afgetrapt om 15:00 uur op Sportpark Ockenburgh en staat onder begeleiding van de heer M. Maurits.

Erasmus - PGS

Het tweede team mag ook eindelijk weer van start gaan en speelt een uitwedstrijd bij HVC’10 4. HVC’10 4 staat momenteel op plek 5 met 13 punten. De uitwedstrijd wordt afgetrapt om 12:45 uur. Het derde team is morgen een dag vrij.

Support zal nodig zijn om de mannen weer aan de punten te helpen, dus kom gezellig kijken!