Tweede seizoenshelft gaat van start thuis tegen sv Loosduinen – Zanger 3e helft

Na een intensief trainingskamp staat morgen de eerste competitiewedstrijd van 2023 op het programma thuis tegen sv Loosduinen. Erasmus was het jaar 2022 niet goed geƫindigd met meerdere verliespartijen. Om aansluiting te blijven behouden met de bovenste teams is het dus van belang dat er morgen gewonnen wordt. Loosduinen is terug te vinden op de 9e plek met 13 punten en wist juist de laatste weken de punten te bemachtigen.

De thuiswedstrijd wordt om de gebruikelijke tijd van 14:30 uur afgetrapt. Na afloop van de wedstrijd zal er een zanger aanwezig zijn om er een leuke 3e helft van te maken!

Erasmus 1 - loosduinen 1

Het tweede team is morgen vrij. Het derde team van Erasmus speelt een thuiswedstrijd om 12:00 uur tegen REMO 4. Erasmus 3 heeft nog een hoop wedstrijden in te halen nadat ze in een nieuwe competitie en klasse zijn ingedeeld.

Laten we hopen dat het weer ons gunstig gezind is. Succes morgen!