Vol programma voor de Erasmus zaterdagtak

Na een week rust mogen de teams van de zaterdagafdeling van Erasmus weer aan de bak. De eerste vier teams hebben allemaal een thuiswedstrijd op het programma wat moet resulteren in een veelbelovende zaterdagmiddag, hopelijk zonder regen.

Het eerste team onder begeleiding van trainer Patrick Vink is momenteel terug te vinden op de zesde plek in de vierde klasse. Hierbij dient wel gezegd te worden dat er een wedstrijd minder gespeeld is dan de teams die boven Erasmus staan. Vorige week heeft HMSH namelijk om uitstel gevraagd. Deze wedstrijd wordt half november weer ingehaald.

Ondanks dat het voetbalseizoen nog redelijk jong is wordt de wedstrijd morgen thuis tegen BMT 1 een hele belangrijke. Met een overwinning blijft de top van de competitie nog gewoon in zicht. BMT heeft net als Erasmus 6 punten door twee overwinningen, echter hebben zij wel een wedstrijd meer gespeeld. Het belooft dan ook zoals altijd tegen BMT een leuke wedstrijd te worden.

De wedstrijd wordt op het terrein van sv Erasmus afgetrapt om 14:30 uur. De gezamenlijke balsponsoren van deze wedstrijd zijn kapsalon CJ Hairstyling en evenementenbureau Great Feeling Events. Klik op de namen voor meer informatie over deze twee mooie bedrijven.

Erasmus-BMT

Na een week rust mag ook het tweede team morgen weer aan de bak. Na eindelijk een eerste overwinning te hebben binnen gehaald tegen de koploper komt morgen Die Haghe 4 op bezoek. Die Haghe, met een wedstrijd minder gespeeld, is terug te vinden in de subtop en komt volgens de statistieken eenvoudig tot scoren. Het zal dus wederom een lastige wedstrijd worden tegen deze bezoekers. De wedstrijd wordt afgetrapt op het hoofdveld om 12:00 uur.

Het derde team wat nog geen punt wist te behalen krijgt morgen Toofan 2 op bezoek. Hopelijk weten zij morgen de eerste punten te noteren. Ook het vierde team wist nog geen punten te behalen en krijgt morgen het 20e team van FC ‘s-Gravenzande op bezoek. Zowel het derde als het vierde beginnen hun thuiswedstrijden om 12:00 uur.

Normaliter was dit altijd het einde van de voorbeschouwing. Echter hebben wij vorige week een vijfde team mogen verwelkomen die tussentijds overgekomen zijn vanuit Celeritas. De groep fanatieke jongens inclusief trainer zijn een mooie aanwinst op de groeiende zaterdagafdeling van Erasmus. De mannen van het vijfde zullen uitkomen in de reserve 5e klasse en spelen morgen om 12:00 uur hun eerste uitwedstrijd tegen HDV 3.

Iedereen morgen veel succes toegewenst!