SV Erasmus Zaal KAMPIOEN!

Na een leuk seizoen met vele overwinningen en doelpunten is sv Erasmus Zaal afgelopen maandag kampioen geworden doordat de 2e plaatst FC Westland had verloren van Quick, met nog twee wedstrijden te gaan kon Erasmus niet meer worden ingehaald. Woensdag stond de wedstrijd tegen Semper Altius op de planning wat dan ook werd omgetoverd tot de kampioenswedstrijd. De wedstrijd zelf was niet heel bijzonder en werd met 14-1 gewonnen voor een volle tribune van Erasmus supporters.

Na afloop van de wedstrijd mochten de bloemen en medailles in ontvangst worden genomen (top geregeld!) door de spelers en kon aanvoerder Tom Honders uiteindelijk de schaal omhoog houden van de 5e klasse! Het feest werd afgesloten in de kantine en zal nog een verloop krijgen vrijdag 19 april in de kantine van sv Erasmus vanaf 20:00 uur (voor meer info vraag het aan de spelers).

Namens de spelers willen we iedereen bedanken die dit seizoen ons is komen aanmoedigen, elk team waar we tegen moesten voetballen was zichtbaar onder de indruk van de ambiance. Daarnaast willen wij onze sponsor Blue Groep bedanken voor de sponsoring van de speciaal ontworpen zaaltenues!

Volgend seizoen mogen we aantreden in de 4e klasse en zal de doelstelling wederom promoveren zijn om zo door te stomen naar de Eredivisie. Echter hebben we woensdag 17 april nog één wedstrijd op de planning staan tegen WIK. De wedstrijd zal gespeeld worden in de SCHILP om 20:00 uur.

Unaniem is besloten dat Daniel Kooijenga speler van het seizoen is geworden. Hij hoeft hier echter geen prijs voor te hebben!

Tot volgend seizoen!