sv Erasmus VE2 – HDV VE1: 3-5 08 Oktober 2023

Geen overwinning deze week. Los van de te verdienen knikkers wordt er ook gespeeld voor de gezelligheid of gewoon even om van huis te zijn. We zijn dus weer even gezellig samen geweest. Naast gezelligheid zijn we ook gewoon heel duidelijk naar elkaar. We beschikken namelijk over zelfingenomen spelers, betweters, meelopers, stuurlui aan de wal et cetera. In de wedstrijd speelden we naar vermogen, maar dat lag wat aan de lage kant. Dapper en strijdend ten onder dekt ook niet de lading. We maken in dit geval een uitzondering voor Angelo, die er vol voor ging om de ballen tegen te houden. Gevolg een botsing met de tegenstander, maar beide spelers konden verder spelen. Angelo weliswaar met een blauw oog, maar mister Blue Eyes wilde niet van opgeven weten. Overigens begonnen en eindigden we best aardig. Het middenstuk was een stuk minder en daar hebben we de wedstrijd weggegeven. 1-0 voorsprong door Bora met een uitstekende assist van Baggio gaf hoop. De 1-1 vlak voor rust bleek een voorbode.
Thee
Inmiddels zijn we wat verder in de wedstrijd en staan we met 3-1 achter voordat Dennis uit een mooie aanval de 3-2 binnentikt. Het vele balverlies en niet meer het vermogen om terug te verdedigen gaf de nekslag met een 2-5 achterstand tot gevolg. De 3-5, afstandsschot Dennis gaf de stand een iets beter aanzien en daar moesten we het mee doen.
Onze elftal-oudste wist nog een mooi verhaal te vertellen over het afwerken op zolder en het op tijd klaarkomen daarvan. Vul zelf maar in wat je daar van moet denken. Uit een ander verhaal werd duidelijk dat de combinatie snorkelen en aan de dunne zijn geen ideale combinatie is. Tony daadwerkelijk geloofd dat de reserveballen in het netje door ons bewaard worden in de struiken en dan weer tevoorschijn worden getoverd.
De afsluiting met heerlijke broodjes vanwege de 49e verjaardag van Dogan bleek opeens het hoogtepunt van de dag te zijn. En daar moeten we het mee doen voor deze week. Tot volgende week.
Doelpunten: Michel B 2, Dennis 2, Raymond 1, Dogan (Johan) 1, Cihat 1, Bora 1, E.D 1.