Erasmus 1 doet wat het moet doen

Allereerst even naar de prima wedstrijd van vorige week tegen BMT . Gemeld werd dat de winnende goal gemaakt werd door Ibi maar het was toch echt Wesley die de beslissende goal inschoot! Ere wie ere toekomt, excuus voor de foute verslaggeving.

Vandaag In de wedstrijd tegen Madestein was Erasmus vooraf de favoriet. Madestein lijkt een zwaar seizoen tegemoet te gaan want de vraag is alom of zij genoeg kwaliteit binnen de lijnen kunnen brengen om het in de 4e klasse te kunnen bolwerken. Daarin schuilt gelijk het gevaar voor Erasmus want tegen de minder gedachte ploegen spelen onze mannen over het algemeen niet hun beste wedstrijden.

En eigenlijk was dit vandaag weer zo, Madestein bracht niet veel en Erasmus zette daar niet veel sprankelijks tegenover. Eigenlijk was het mooie nieuwe uittenue het meest opvallende vandaag. De ruststand was maar 0-1 in het voordeel van Erasmus maar daar was een eigen inzet van Madestein voor nodig. Na de rust wist Erasmus wel zelf twee keer te scoren via Abbas en Didi waarmee de eindstand op 0-3 werd bepaald. Drie punten in de knip, wedstrijd snel vergeten en de ogen richten op een veel sterkere tegenstander volgende week, het ongeslagen GDA. Plaats van handeling: Stadion Erasmus, aanvang 14.30 uur.

Aangezien uw verslaggever/fotograaf zelf niet aanwezig was bij de wedstrijd kwam de informatie uit tweede hand. Dus mochten er onwaarheden instaan….don’t blame me!