Start voorbereiding 2021-2022 Zondagselectie

Het heeft aardig wat tijd en verlangen van ons gevraagd, maar we mogen ons eindelijk gaan opmaken voor het seizoen 2021-2022.
De 26-koppige selectie zal onder leiding van hoofdtrainer Peter Hartgring en assistent-trainer Sjors van Gaalen aanstaande zondag van start gaan met de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

De groep (met name de kern) is wederom trouw aan elkaar gebleven en gaan vol goede moed alweer het 5e seizoen tegemoet.
Met enkele nieuwkomers: Danny Rolvink (RAS), Youssef Bouchti (RAS), Mohamed El Morabit (Laakkwartier), Emre Keskin (HMSH), Gergely Henrik (HVV DSK Haarlem) en Edward Martina beschikken we over een grote groep en meer dan voldoende kwaliteit om het de concurrenten in de competitie knap lastig te gaan maken.

De competitie dit seizoen kent tegenstanders welke de zondagtak in eerdere jaren al eens is tegengekomen, zoals Bolnes, Pretoria, sv Zuid West. De nog onbekende tegenstanders zijn voetbalclub CWO Vlaardingen en FC Skillz te Wateringen. Beiden (her)starten dit seizoen met het zondagvoetbal.
Een mooie poule en het grote voordeel er geen lange afstanden meer afgelegd hoeven te worden naar Amsterdam.

Programma voorbereiding:

Na de voorbereiding starten de bekerwedstrijden. Hiervan is de indeling nog niet bekend.

Uiteraard hoopt de gehele zondagselectie weer op jullie steun en aanmoedig, en zien we jullie graag langs de lijn.

Op een mooi seizoen!!