Pubquiz voor vrijwilligers op vrijdag 19 april 2024

De gemeente Den Haag wil graag haar waardering uitspreken richting de vele vrijwilligers die zich via sportverenigingen inzetten. Sportverenigingen worden in de gelegenheid gesteld van enkele aanbiedingen gebruik te maken. Sv Erasmus heeft gekozen voor het laten organiseren van een pubquiz voor vrijwilligers. Die wordt aan de vrijwilligers aangeboden en krijgt op 19 april 2024 gestalte.
Maar wat is een pubquiz eigenlijk? Het gaat om een activiteit waarbij de deelnemers in teams van maximaal 8 personen quizvragen moeten beantwoorden over een scala aan onderwerpen. Het is inmiddels een populaire activiteit waarbij mensen samenkomen in een ontspannen setting.
Het algemeen bestuur nodigt de Erasmusvrijwilliger van harte uit om aan deze activiteit deel te nemen. De inschrijving wordt binnenkort geopend. Via onze website kan men zowel als team maar ook als persoon inschrijven. In dat laatste geval wordt men in een team ingedeeld.
Inloop op 19 april vanaf 19.30 uur. Start van de pubquiz om 20.00 uur. Einde quiz rond 22.00 uur. Einde avond om 24.00 uur. Houdt de website dus in de gaten!