sv Erasmus VE2 – RVC Celeritas VE2: 5-6 25 februari 2024

Hoe gaan we dit nu allemaal weer oplossen? Aanvoerder, 2e aanvoerder en keeper op wintersport.
Gaat de wedstrijd door, natuurlijk gaat de wedstrijd door anders was die wel afgelast, is de logica achter deze stelling. Dennis ontfermde zich over de opstelling en met vertrouwen begonnen we aan een op papier gelijkwaardige tegenstander. In de praktijk bleek dit te kloppen. Alles voor het publiek in deze doelpuntrijke wedstrijd zullen we maar zeggen. Na 20 minuten stond het al 3-3 met een scoreverloop van 0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 2-3, 3-3. Bij rust keken we tegen een 3-4 achterstand aan. Bora, Dennis en Baggio waren verantwoordelijk voor de productie aan onze kant al dan niet geholpen door de keeper van RVC Celeritas.
Thee
Wissels zijn niet altijd een garantie voor beter spel werd ons snel duidelijk. Het spel werd er aan beide kanten niet beter op zagen de mannen langs de lijn. RVC Celeritas liep uit naar een 3-6 voorsprong en wij leken inmiddels kansloos verder te voetballen. Welke ommezwaai er plaatsvond blijft onduidelijk, maar het dieseltje liep nog, doelpunten van Chihat en Dogan brachten de stand op 5-6. Jammer genoeg net te laat om nog in aanmerking te komen voor minimaal 1 punt. Het eindsignaal klonk namelijk. Botje bedankt voor het fluiten, keurig gedaan.
Alle anekdotes van de 3e helft blijven deze keer achterwege want de schrijver moest snel weg.
Tot de volgende wedstrijd.
Doelpunten: Bora 6, Cihat 5, Dennis 5, Michel B. 3,Dogan (Johan) 3, Raymond 2, Baggio 2, Robert 1, Erwin 1, E.D 1.