Meld je aan voor de vrijwilligers-pubquiz

Zoals eerder werd aangekondigd biedt het algemeen bestuur op vrijdag 19 april aan alle vrijwilligers een pubquiz aan. Dit met medewerking van de gemeente Den Haag, die op deze wijze  haar waardering uitspreekt richting de vele vrijwilligers die zich via sportverenigingen inzetten.

Bij een pubquiz gaat om een activiteit waarbij de deelnemers in teams van maximaal 8 personen quizvragen moeten beantwoorden over een scala aan onderwerpen. Het is in Nederland inmiddels een populaire activiteit waarbij mensen samenkomen in een ontspannen setting.

Het algemeen bestuur nodigt de Erasmusvrijwilliger van harte uit om aan deze activiteit deel te nemen.

Aanmelding kan per team (maximaal 8 deelnemers) of individueel. In het laatste geval word je in een team ingedeeld. Vul het formulier op deze pagina in om je deelname aan de pubquiz te bevestigen. Aanmelden kan tot 1 april a.s.

Op vrijdag 19 april gaat de kantine om 19.30 uur open. De pubquiz start om 20.00 uur. Einde quiz rond 22.00 uur. Einde avond om 24.00 uur

Verdere inlichtingen via Co Roelofs – jjmroelofs53@gmail.com – of Piet van Dam – pietvdam57@gmail.com