Makkelijk tussendoortje voor Erasmus Zaal

Daar waar de veldspelers bij voorbaat de barre winterse omstandigheden vermijden onder de noemer ‘winterstop’ denderen onze zaal-bikkels gewoon door. Nu was wederom Quick de tegenstander…..een echt ‘David tegen Goliath’-duel: de nummer 12 tegen de virtueel mede-koploper.

Onze jongens begonnen wat stroef tegen de geparkeerde Haantjes-bus. Daarbij geteld dat het samenspel soms wat onzorgvuldig was dus de muur bleef eventjes overeind. Toen in de 8ste minuut de eerste  bres was geslagen door Kasper volgden er snel in evenzovele minuten drie doelpunten (2x Daniel en nogmaals Kasper). De Haantjes kraaiden intussen allang niet meer behoudens enkel gekrakeel onderling want hoe hoger de achterstand werd hoe meer de medespelers op hun verdedigende tekortkomingen werden gewezen. En de achterstand ging snel omhoog! Maar liefst 16 doelpunten vlogen voorbij Haantje de achterste en de volgende Erasmianen waren hiervoor verantwoordelijk : Kasper en Daniel 4x, Dylan en Jochem 3x, Marnix en Luuk 1x.

En oh ja……: Michael liet er ook twee door en de eerste daarvan was wel vermeldenswaardig…..deze keek hij namelijk wel erg mooi zijn eigen doel in!

En oh ja 2….: Waar was al dat publiek nou?

En oh ja 3….: Volgende wedstrijd woensdag 16 januari, 20.00 uur Sporthal Hoge Veld

En oh ja 4….:  Maandag 21 januari de topper tegen medekoploper Loosduinen: Aanvang 20.00 uur, Sporthal Zuidhaghe, Beresteinlaan….allemaal komen aanmoedigen!!!

Uw razende reporter!