Houtwijktoernooi voor sv Erasmus Zaterdag 1 MET publiek

Eerder werd aangegeven dat het Houtwijktoernooi vandaag en a.s. zaterdag zonder publiek gespeeld moet worden. Vanuit sv Houtwijk is op het laatste moment aangegeven dat publiek toch is toegestaan. Publiek dient zich aan de richtlijnen van het RIVM te houden en de regels van sv Houtwijk te respecteren. Bezoek van de wedstrijden is volkomen op eigen risico!

Het Houtwijktoernooi is voor de sv Erasmus Zaterdag het podium waar de eerste oefenwedstrijden voor het nieuwe seizoen gespeeld zullen worden. Voor sommige spelers is dit weer de eerste wedstrijd na een lange voetballoze periode door toedoen van het Coronavirus. Vanavond zal sv Erasmus om 19:30 uur aftrappen tegen sv Duindorp. Aanstaande zaterdag wacht de tweede oefenwedstrijd tegen sv Houtwijk Combi om 12:15 uur.

20 augustus   SV Erasmus                 –           SV Duindorp                19.30

SV Houtwijk 1               –           Laakkwartier za          19.30

22 augustus   SV Houtwijk combi       –           SV Erasmus                12.15

SV Houtwijk 1               –           SV Duindorp               14.30