Erasmus(zo) geeft wedstrijd cadeau aan GDA.

Een doordeweekse wedstrijd, altijd lekkere wedstrijden om te spelen. Vooral als de zon nog volop schijnt om 20:00 uur.
De mannen van Peter Hartgring stonden afgelopen dinsdagavond aan de aftrap voor wedstrijd 2 van de 3 deze week. Ditmaal tegen GDA.

De wedstrijd ging van start en Erasmus liet wederom de bal lekker rondgaan op zoek naar een gaatje.
GDA probeerde vroeg in de wedstrijd al wat druk te zetten, echter was er geen nood aan de man en speelde Erasmus de bal rond met leuke combinaties.
Plots werd de bal gespeeld over links waarbij Joshua de bal meenam en ter hoogte van de dug-out een schot loste. De bal klapte uit op de rechterpaal, helaas.. deze had een veel beter lot verdient. Kort hierna ontving Jeffrey een bal aan de overkant, ook ter hoogte dug-out. En schoot de bal op mooie wijze in. Oh-.. buitenspel.. of dit daadwerkelijk buitenspel was…
Na de drinkpauze was het GDA die meer druk zette. Dit resulteerde in wat kansjes, maar niet fataal voor doelman Roy, die 2 vrije trappen zonder moeite uit de doelmond hield.

Tijdens de rust enkele wissels. Ook noodgedwongen in verband met lichte pijntjes.
Tot aan minuut 60 verliep de wedstrijd vlekkeloos.. In balbezit werd een bal blind teruggespeeld en te kort op de keeper waarbij GDA profiteerde. 0-1
Jammer voor de thuisploeg, op deze wijze op achterstand te komen. Erasmus liet zich niet kennen, wetende altijd een wedstrijd om te kunnen buigen.
Echter nog geen 10 minuten later opnieuw een bal welke van richting veranderd waarbij GDA nogmaals kon afwerken, 0-2.

Erasmus bleef doorzetten, op zoek naar een aansluitingstreffer. Door doorjagen kreeg Ger de bal mee en stond 1 op 1 met de keeper, echter kon hij de bal niet afronden.
Een tegenaanval van GDA met overtal resulteerde in een 0-3. Kort voor tijd werd het ook nog 0-4. Conditioneel gezien de laatste 15-20 minuten, nog wel wat werk aan de winkel.

Een domper voor Erasmus? Of een wedstrijd cadeau doen.
Ondanks de nederlaag gaat Erasmus met opgeheven hoofd verder, want zondag staat er alweer een wedstrijd op het programma.

Al met al een leuke, vermakelijke en sportieve wedstrijd.

0-4

Onderstaand de uitslagen en het restant van de voorbereiding. Aanstaande zondag ontvangt Steeds Hooger (Rotterdam) Erasmus. Aanvang 14:00 uur.
Sportpark Canal Road, Kanaalweg 84, 3041 JE Rotterdam

Op naar de volle buit!! Wij hopen op uw support!

Uitslagen:
Zondag 9 augustus 3-3 Erasmus Madestein (Oefen)
Zondag 16 augustus 8-1 Erasmus Sporting Leiden (Oefen)
Dinsdag 18 augustus 0-4 Erasmus GDA (Oefen)
Programma:
Zondag 23 augustus 14:00 Steeds Hooger Erasmus (Oefen)
Zondag 30 augustus 14:00 Charlois, sv Erasmus (Beker)
Zondag 6 september 14:30 Erasmus SEP (Beker)
Dinsdag 8 september 20:00 HDV Erasmus (Oefen)
Zondag 13 september 14:30 Erasmus ODB (Beker)