Grote clubactie

Dit jaar verkopen wij loten met de grote clubactie. De vereniging zet samen de schouders eronder! Wij hopen op een mooie opbrengst! Deze week zijn de verkoopboekjes uitgedeeld aan alle jeugdspelers, en kunnen er superloten gekocht worden door alle leden.

Hoe werkt het:

Een lot kost 3 euro, hiervan gaat 2,40 naar de club. Met de opbrengst van de verkochte loten willen wij meer activiteiten gaan organiseren. De jeugdleden verkopen de loten aan vrienden, familieleden, of gaan langs de deur om op deze manier zoveel mogenlijk loten te verkopen. Als je een lot koopt maak je ook nog een kans op hele mooie prijzen, meer rede om een lot te kopen!!

De 3 jeugdleden die de meeste loten hebben verkocht winnen een cadeaubon van free kick sport. Het team wat de meeste loten heeft verkocht wint een leuk teamuitje!! Dus verkoop zoveel mogenlijk loten en misschien win jij wel een mooie prijs, of je hele team natuurlijk!!

Heel veel succes allemaal!!