Erasmus 1 gaat op bezoek bij laagvlieger Wanica Star

Na de verhitte thuiswedstrijd vorige week tegen sv Houtwijk, waarbij het nog afwachten is wat het vervolg vanuit de KNVB zal worden, staat er morgen een uitwedstrijd op de planning tegen Wanica Star 1. De eerdere ontmoeting tegen Wanica Star eindigde in een 9-1 overwinning, wat beduidend meer had kunnen zijn. Wanica Star staat momenteel ener laatste, met 6 punten uit 19 gespeelde wedstrijden. Hopelijk wordt er niet te makkelijk over gedacht, want het is dit seizoen vaker misgegaan tegen laagvliegers.

De uitwedstrijd start om 15:00 uur op sportpark Wanica Star.

Wanica Star - Erasmus

Het tweede team mag ook eindelijk weer aan de bak na een maand niet te hebben gevoetbald. Er zijn nog maar 5 wedstrijden te spelen, helaas valt er alleen niks meer te behalen. Het tweede team speelt om 12:00 uur een thuiswedstrijd tegen Honselersdijk 5. De eerdere ontmoeting eindige in een overwinning voor de Westlanders. Ook het derde team speelt een thuiswedstrijd om 12:00 uur. Schipluiden 6 komt op bezoek waar vorige week nog 3-0 van verloren werd.

Het vierde is na hun reeks overwinningen twee weken vrij, zodat de concurrentie even kan bijkomen van deze opmars. Het vijfde team is nog in de race voor de titel, alleen mogen er geen punten meer verspilt worden. Morgen staat een uitwedstrijd op het programma tegen RAS 3. De wedstrijd wordt afgetrapt om 12:15 uur.

Iedereen succes morgen toegewenst!