A.s. maandag speelt sv Erasmus voor de periodetitel

BMT - Erasmus

Op tweede paasdag staat voor het eerste van sv Erasmus een uitwedstrijd op het programma bij BMT. Bij een overwinning is sv Erasmus zo goed als zeker van de tweede periode titel. GDA staat momenteel bovenaan, maar is al in bezit van een periode titel waardoor deze automatisch doorschuift naar de tweede plek.

Erasmus moet nog een tweetal wedstrijden inhalen, waaronder die van maandag uit bij BMT. De andere inhaal wedstrijd tegen sv Madestein was in de rust gestaakt met een 6-0 voorsprong. Ook BMT strijdt nog voor de tweede periode titel waardoor de wedstrijd a.s. maandag als echte kraker kan worden bestempeld.

De mannen kunnen alle support gebruiken. Dus kom vooral kijken!

De uitwedstrijd staat op de planning om 14:30 uur.

Aanvullende informatie vanuit BMT:

Het is morgen niet mogelijk om op het terrein van BMT te parkeren, auto’s zullen dus buiten het terrein geparkeerd dienen te worden. Het toegangspad (ingang) zal vrij zijn voor het geval hulpdiensten het terrein moeten betreden. Aan de supporters de vraag om zoveel mogelijk met het openbaar vervoer of op de fiets te komen. Vrijwilligers van BMT zullen aanwezig zijn om auto’s die het terrein op willen te vragen buiten het terrein te parkeren. We danken u bij voorbaat voor uw begrip.

Het looppad ter hoogte van onze tribune en bestuurskamer zal worden afgezet. Dit betekent dat ter hoogte van de bestuurskamer en de kleedkamers van de spelers een no-go zone is voor supporters. Alleen bestuursleden, staf en spelers mogen aanwezig zijn in deze zone. Op deze manier wordt ervoor gezorgd dat het toegangspad naar het veld vrij blijft voor de spelers en scheidsrechter.