Semper Altius VE2 – sv Erasmus VE2: 11-2

Tja eigenlijk valt er niet veel te schrijven over deze wedstrijd. Behalve dan dat we voetbalde tegen een veel te sterk team dat geen gek figuur slaat in een normale competitie op seniorenniveau. Maar ook dat komen we tegen in de 3e klasse veteranenvoetbal en daarmee hebben we dus te dealen. Voor beide teams uiteraard geen lol aan te beleven in zo’n ongelijke strijd. Tel daar bij op dat de organisatorische kant van de vereniging op voetbalgebied niet hun sterkste punt is, dan probeer je er het beste van te maken als veteraan bij VE2 op de zondagmorgen.

En dat hebben we dan ook gedaan. Met dank aan Renato voor het in goede banen leiden van deze wedstrijd als scheidsrechter. En ja, we speelden uit, dat is scherp gezien. Jullie lezers moeten het deze keer hebben van de bevestiging dat wij het in de kleedkamer met een biertje een bittergarnituurtje best nog wel gezellig hebben gehad. Ach wij zijn deze wedstrijd al weer vergeten, net zoals dit verslag dat weer snel vergeten kan worden.

Onze 2 debutanten Erwin en Umen presenteerde zich beide met een doelpunt, dank daarvoor en daarmee was de eer gered.

Tot de volgende wedstrijd.

Doelpunten
Willem 6 Marco 1 Erwin 1