Chris Houtman voetbaltoernooi

4 mei heeft voor een ieder zijn of haar verhaal. Herdenken van de mensen die voor onze vrijheid zijn gesneuveld. Dan staan wij allemaal 2 minuten stil. En in die 2 minuten stilte denkt men ook aan geliefden en dierbaren die ons de laatste jaren zijn ontvallen. Helaas zijn dat bij onze mooie club best wel veel.
4 mei 2016 is voor ons – de familie Houtman – ook een trieste dag, namelijk de dag dat Chris overleed. Het is alweer 3 jaar geleden.
Op 5 mei wordt de vrijheid gevierd met vlaggen, feesten en concerten. En hoe clichématig het ook klinkt, het leven gaat verder.
Wij vinden het dan ook een mooi gebaar van de organisatie van het Vicam-vrienden toernooi om dit toernooi te vernoemen naar het Chris Houtman. De opzet van dit toernooi is sportiviteit, een biertje, gezelligheid en mensen verbinden. En vooral met elkaar zijn dat was zeker zijn motto.
Zaterdag 8 Juni is het weer zover. Dan gaat voor de derde keer onder zijn naam dit toernooi gehouden worden.
Laten wij met z’n allen weer een mooi en groot feest van maken. Voetbal je niet mee,
kom dan gezellig kijken.