Acties kunstgras van start

Zoals bekend staat sv Erasmus voor de grote opgaaf een nieuwe toplaag voor het kunstgrasveld te realiseren. Na aftrek van verwachte subsidies moet de vereniging zo’n € 200.000 op tafel leggen. Dus zullen de komende tijd diverse acties worden aangegrepen om aan het benodigde bedrag te komen. Een daarvan is de zogenaamde Clubloterij. Dit is een initiatief van NOC*NSF om clubs aan meer financiële inkomsten te helpen. Het is een actie van de club voor de club.

Van de lotenverkoop gaat 80% direct naar sv Erasmus. NOC*NSF regelt het randgebeuren, waardoor verenigingen ontzorgt worden. Door loten te kopen doen spelers automatisch mee om de landelijke hoofdprijs van € 10.000 te winnen. Ben je winnaar, dan ontvang ook de vereniging € 10.000,00. In totaal zijn er drie trekkingen.

De lotenverkoop en de trekkingen verlopen via het gecertificeerde trekkingsplatform van Lotify. Winnaars ontvangen persoonlijk bericht per e-mail met informatie over het ophalen van de prijzen. Wil je meer weten over hoe een en ander werkt, klik dan op de activatielink in het bericht. En natuurlijk laten wij onze club niet in de kou staan. Doe mee voor het kunstgras van sv Erasmus.

Klik hier om loten te kopen