Oud GDS-lid Hans ter Beek (82) overleden

Wij ontvingen het trieste bericht dat Hans ter Beek na een kort ziekbed is overleden.
Al in de jeugd wist hij door zijn voetbalkwaliteiten de aandacht op zich te richten. Het was dan ook geen verrassing dat hij al op jeugdige leeftijd in het eerste elftal van GDS debuteerde.
Maar Hans viel daarnaast op door zijn belangstelling voor het verenigingsleven, niet alleen als speler. Zo floot hij wedstrijden en adviseerde hij de elftalcommissie.
Bovendien was hij bijzonder vriendelijk en daardoor een graag geziene persoonlijkheid.
Helaas verhuisde de familie ter Beek begin jaren 70 van de vorige eeuw naar Maassluis. Dat maakte een einde aan zijn GDS-periode. Hij werd lid van MSV’71. En deze club heeft tot voor kort op diverse fronten nog dankbaar gebruik gemaakt van zijn kwaliteiten.
Wij wensen zijn vrouw Rianne, zijn dochter Danielle, overige familie en vrienden veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.
Namens het algemeen bestuur,
Hans van Vliet