Verslag Toofan Ve2 – Erasmus Ve2 18 september 2022

Vandaag mochten we weer eens de wei in (echt gras) tegen een tegenstander waar we van dachten misschien kan het. Na de deceptie van vorig seizoen tegen de Jonkies kon het alleen maar beter gaan.
Zeker in het begin van de Match ging het gelijk op echter na een slap tikkie terug “jaap” stonden we toch al snel met 1-0 achter. Wij konden er op twee speldenprikjes na weinig tegenover stellen. Rust stand 5-0. Het was leuk te zien dat de dugout aardig vol zat met spelers die terug komen van vakantie en blessures.
Dat moet beter de tweede helft! Al onze wissels werden ingezet en in de stromende regen speelden we redelijk mee in deze verder sportieve wedstrijd. Met als hoogte punt een mooi doelpunt van onze Turkse kapper Cihat. Op verzoek werd de wedstrijd iets eerder beëindigd.
Eindstand 7-1, zodat we konden gaan proosten op onze Wil wie onlosmakelijk verbonden zal blijven aan/met Toofan.
Volgende week gaat de competitie voor ons uit van start tegen Madestein om 10.00 uur.
We spelen tegen een hoop V1 teams wat lastig zal zijn blijf echter positief tegen elkaar want in de derde helft komt alles weer goed.
PB