Competitie gaat van start voor Erasmus 1 met een uitwedstrijd bij Vredenburch

Morgen zal de competitie voor het seizoen 2022-2023 van start gaan. Erasmus is ingedeeld binnen de 4e klasse C en treft daarmee veelal Haagse tegenstanders en een hoop lokale derby’s. Het seizoen voor Erasmus 1, waar Patrick Vink nog steeds fungeert als hoofdtrainer, zal beginnen met een uitwedstrijd bij het Rijswijkse Vredenburch. In het verleden zat Vredenburch meerdere malen in de competitie bij Erasmus, waarna het uiteindelijk werd ingedeeld in de andere 4e klasse. Vredenburch is de voorbereiding goed van start gegaan door alle wedstrijden te winnen. Het beloofd dan ook een pittige wedstrijd te worden.

De wedstrijd zal op Sportpark Vredenburch worden afgetrapt om 14:30 uur onder begeleiding van scheidsrechter J. Boon.

Vredenburch - Erasmus