sv Erasmus 1 thuis tegen GDA

Na het wat teleurstellende gelijkspel vorige week tegen HMSH staat morgen een thuiswedstrijd tegen RKSV GDA op het programma. Aangezien de laatste overwinning alweer meer dan een maand geleden is wordt het weer eens tijd om drie punten te pakken. GDA staat momenteel met 7 gespeelde wedstrijden op 10 punten met een redelijk goed doelsaldo van 21/13. Weet Erasmus morgen te winnen dan zullen ze GDA passeren op de ranglijst.

De wedstrijd tussen Erasmus en GDA wordt afgetrapt om de gebruikelijke tijd van 14:30 uur, onder begeleiding van arbiter E. Kooi.

Erasmus - GDA

Het tweede team had morgen een wedstrijd op het programma staan tegen GSC ESDO 2. Deze wedstrijd is afgelast en zal op een andere datum worden ingehaald. Het derde team heeft vorige week eindelijk hun eerste overwinning van het seizoen mogen noteren door VCS met 2-0 te verslaan. Morgen komt Ariston’80 9 op bezoek bij Erasmus. De wedstrijd wordt om 12:00 uur afgetrapt.

Het vierde wacht nog steeds op hun eerste punten. Hopelijk zal dat morgen lukken tegen LYRA 11. Deze wedstrijd wordt afgetrapt om 12:30 uur. Het vijfde team heeft morgen een dag rust en zal pas volgende week weer aan de bak moeten.

Helaas zijn als gevolg van de strengere coronamaatregelen geen supporters meer gewenst langs de lijnen. Vanzelfsprekend hopen we dat hier snel verandering in komt. Iedereen succes morgen toe gewenst!