Erasmus krijgt VCS op bezoek

Na de valse start van vorige week voor de gehele zaterdagafdeling waarin geen punten werden behaald, staat morgen ronde 2 van de competitie op het programma. Alle seniorenteams op de zaterdag zullen thuis spelen.

Vorige week wisten de mannen van trainer Patrick Vink niet te winnen in de uitwedstrijd in Maassluis. Door een slechte start aan de wedstrijd werd er al snel tegen een achterstand aangekeken. Ondanks een betere tweede helft werd er verloren met 3-0. De heren dienen zich morgen te herpakken in de thuiswedstrijd tegen het dichtbij gelegen VCS. Voor Erasmus geen onbekende aangezien er al jarenlang tegen VCS wordt gevoetbald. VCS wist wel de eerste wedstrijd te winnen met 4-0 van Toofan.

De wedstrijd tussen Erasmus en VCS wordt afgetrapt om de gebruikelijke tijd van 14:30 uur onder begeleiding van scheidsrechter S. Ifrandi.

erasmus-vcs

De eerste thuiswedstrijd van de senioren morgen wordt al gespeeld om 12:10 uur door het tweede elftal. Vorige week zagen de heren van het tweede in de slotseconde een punt verdampen door een afstandsschot die de score op 3-2 bracht. Zeer onterecht, aangezien een punt minimaal verdiend was. Morgen krijgt het tweede bezoek van sv Naaldwijk 4. De wedstrijd zal gespeeld worden op het hoofdveld.

Het derde team speelt een thuiswedstrijd tegen sv Duindorp 3. Deze wedstrijd wordt gespeeld om 13:45 uur op het tweede veld. Het vierde is morgen een dag vrij aangezien de tegenstander zich heeft teruggetrokken.

Hopelijk zijn de weergoden ons morgen goedgezind en blijft het vannacht droog zodat er geen afgelastingen zijn voor de overige teams. Iedereen succes morgen en zorg dat de punten in huis blijven!