Verslag VE 2 zondag 13 maart

Op een prachtige zonnige dag mochten we het op nemen tegen de virtuele Koploper De Ster (lees ex Wanica Star), welke 6 punten los staat van Wik die echter 4 wedstrijden minder hebben afgewerkt.
Om zover te komen heeft de TD de nodige apjes moeten versturen Short Covid – Long Covid, fantoom pijn, Spit en zelfs de Dunne kwamen voorbij. Echter om 12.00 hadden we toch 15 man aan de aftrap.
Langs de lijn bevonden zich meer toeschouwers als dat er spelers in het veld stonden. Onder leiding van de heer M.Wennekes (waarvoor dank) trapten we af. Dat was waarschijnlijk het enige waar we tegen deze ploeg toe in staat waren. Want dat hebben we nog een keer of 10 gedaan. Ondanks alle effort van Dimitri (de beckenbouwer van ZA 3) en onze sluitpost Angelo die met behulp van paal en lat nog een aftrapje of 9 voorkwam (!!), was de conclusie snel getrokken. ASAP affluiten en (blij dat we de uitwedstrijd maar met 3-0 hebben verloren). Want wat heeft het voor zin voor zo’n team (lees ex Wanica Star)in deze poule mee te doen? Wellicht moet er wat gedaan worden aan het 35+2 principe (ooit).
De Derde helft ging stukken beter we hebben de vereniging kunnen helpen met het op maken van het tap bier (zeker geen 0.0 of 0-9). En last but not least was er de meer dan geslaagde rentree van Martijn Colpa (waarvan akte).

PB