s.v. Madestein Vet 1 – s.v. Erasmus Vet 2:    7-2

Niet alleen het klimaat is onvoorspelbaar geworden, de veteranen zijn zo mogelijk nog moeilijker in te schatten. Liet de eerste helft de temperatuur nog stijgen naar een verkwikkende 2-2 tussenstand, zo gleed het de tweede helft af, naar een koele en kansloze 7-2 nederlaag.

Over de oorzaken van deze plots invallende ijstijd waren de meningen na afloop, zoals gewoonlijk, verdeeld. De een zag een directe link van Eva, appel naar niet luisteren, de ander verdacht klimaatmeisje Greta, zij zou Veteranen 2 als voorbeeld willen gebruiken om de algehele aftakeling van het milieu, de wereld en de man in het bijzonder aan te kondigen.

Wat een diepgang, hadden ze dat maar in de wedstrijd, zou je denken. Toch gloort er licht aan de horizon voor team “avondrood”. Spits Willem is back in business met 1 ½ doelpunt en we hebben er minder tegen dan vorige week. Als we deze lijn doortrekken, kun je de eerste overwinning uitrekenen. Tot dan toe is het “ roeien met de striemen die je hebt” en “Luctor et Erectie” (Worstel en kom overeind)

Senior

Doelpunten