Erasmus zaal: zegereeks duurt voort

Na het gelijkspel in de openingswedstrijd van dit seizoen volgden twee overwinningen voor onze zaal-boys. Vanavond was het zaak deze reeks voort te zetten in de verre uitwedstrijd tegen MSV ’71, voor de niet ingewijden onder de lezers, uit Maassluis.

Al snel werd duidelijk dat Erasmus weer aan het langste eind zou trekken al duurde het nog zo’n 10 minuten voordat Kasper de score opende. Al snel verdubbelde Tommy de voorsprong en nadat MSV even wat terug deed, liep de voorsprong snel op: Daan, Jochem en Kasper (2x) bepaalde de russtand op 1 – 6.

Na de rust zette Erasmus de eerste minuten nog even aan en Kasper, Daniel en Tommy tilden de stand binnen 6 minuten naar 1 – 9. Daarna nam de concentratie logischerwijze af. Het spel werd slordiger en MSV kon ook wat laten zien, driemaal zelfs. Tussendoor prikte Kasper zijn 5e en onze 10e binnen en zo werd wederom een overwinning binnen gesleept. Eidstand 4 – 10.

Woensdag 9 oktober zijn onze zaal-boys weer te bewonderen:

Sporthal Wateringse Veld, aanvang 20.00 uur, tegenstander zvv Den Haag 14.