Quick VE1 – sv Erasmus VE2: 6-0 28 januari 2024

Winterstop voorbij en weer aan de bak. 15 spelers aanwezig, so far so good.
Over de wedstrijd kunnen we kort zijn. Dat leek helemaal nergens op. Binnen 2 minuten keken we tegen een 1-0 achterstand aan. De analyse van Angelo was treffend. Ik heb vorig jaar voor het laatst gekeept, in de winterstop een cursus paardrijden gedaan en ja dan staan de benen net iets te wijd.
Ik fluit, niet jij staat er op de achterkant van het jasje van de scheidsrechter. De man doet zijn best en zijn “afwezigheid” tijdens de wedstrijd zal ongetwijfeld een reden hebben. Goed of slecht is niet relevant want de tekst op zijn rug komt gedurende wedstrijd prominent terug. Gewoon blijven voetballen en mondje dicht ook al voelt dat niet altijd even goed. Laten we deze tip ter harte nemen want met deserteurs win je zelf geen wedstrijd, of is deze uitspraak te bot? Afijn Quick liep voor rust uit naar 2-0.
Thee
Herpakken na de rust zat er niet in bleek al snel. De wedstrijd, vissen achter het net, werd alleen maar erger en uiteindelijk namen we genoegen met een kansloze 6-0 nederlaag. Via de trap liepen we terug naar de kleedkamer en we ontvingen zowaar applaus. Al snel bleek dat dat bedoeld was voor de spelers van het andere veld waar de scheids had afgefloten. We sluiten positief af want Quick trakteerde ons op 2 kannetjes bier en daarmee keerde de sfeer weer snel om. Dit is de uitleg en daar moeten we het mee doen.
Doelpunten: Bora 5, Cihat 4, Dennis 4, Michel B. 3,Dogan (Johan) 2, Raymond 2, Robert 1, Baggio 1, Erwin 1, E.D 1.