Erasmus Darts een succes!

2019 was het laatste jaar dat Erasmus Darts georganiseerd werd. Een evenement met een rijke historie van inmiddels zo’n 30 jaar. Mede door de coronapandemie leek dit toernooi verloren gegaan.

Dit seizoen werd de roep om een herstart luider. Een aantal selectiespelers namen het initiatief met hulp van de oude garde. Ondanks dat de inschrijving aanvankelijk stroef liep en de damesgroep uit het verleden moest afzeggen, waren er 48 deelnemers.

Gedurende de avond ontstond een bruisend toernooi, dat bol stond van de spanning. De sfeer was uitstekend, mede door de vele dames die met hun vriend/ man waren meegekomen. Iets wat binnen de club niet bepaald een gebruik is. Ook een aantal voetbalvrienden uit het verleden hadden zich ingeschreven.

De uiteindelijke eindstand:
1e Ron Eckhart
2e Nico van Slooten
3e Tom Honders
4e Johnny van Slooten

Dit toernooi smaakt naar meer en hopen dat dit toernooi, volgend jaar inclusief damespoule weer een plekje op de agenda krijgt.

Opbouwers, barpersoneel en het administratieve hart, complimenten en bedankt voor de inzet en resultaat.