Oud-lid Renee van de Poll (60) overleden

Op zaterdag 23 november is Renee plotseling en uiteraard veel te vroeg overleden. Zij kampte weliswaar met gezondheidsproblemen, maar een afscheid lag niet in het verschiet. Medio december zou zij een hartoperatie ondergaan. Maar afgelopen zaterdag werd zij onwel. Reanimatie mocht niet meer baten.
Vanaf de start tot het einde van de handbalafdeling is Renee lid geweest. Naast het spelen zette zij zich in als teamleidster. Ook was zij vele jaren verbonden aan het jaarlijkse zomerkamp. Daarnaast hielp zij bij het opzetten en uitvoeren van nevenactiviteiten en bij het jaarlijkse Internationale Lo Kleijn Handbaltoernooi. Wij danken haar voor haar inzet.
Wij wensen haar vader, overige familie, vrienden en kennissen veel sterkte toe bij het verwerken verwerken van dit verlies.

Namens het algemeen bestuur
Hans van Vliet

Op dinsdag 26 november is er van 18.30 tot 19.15 uur gelegenheid tot afscheid nemen in de aula van Nieuw Eykenduinen, Kamperfoeliestraat 2A, alhier.
De crematie zal op woensdag 27 november in besloten kring plaatsvinden.