Erasmus(zo) haalt genadeloos uit naar Bolnes

Het einde van de eerste seizoenshelft breekt weer aan en wat is het nu al spannend in de Zondag 4A.
De bovenste 6 lijken elkaar op de hielen te zitten om de strijd in de top 4.

De zondag-tak van Peter Hartgring heeft de smaak goed te pakken dit seizoen en willen dit uiteraard voortzetten met een overwinning op onze gasten Bolnes.
Begin de eerste helft werd vrij duidelijk dat de tegenstanders onder het mom van bal tovenaars waren voorzien van technische kwaliteiten en dat de scheidsrechter alles aardig kort hield. Erasmus had even nodig om hierop aan te passen.. Dit bracht de thuisploeg door veerkracht al snel op een 1-0 voorsprong.. Kort voor rust haalde Erasmus nogmaals uit door een pingel, welke uiteraard weer benut door onze penalty-killer Marnix.
Bolnes was eenmaal gevaarlijk op de helft van Erasmus met een bal die op de lat uiteen spatte.

Ondanks een onrustig en rommelige 1e helft ging de thuisploeg de rust in met een 2-0 voorsprong.

Na de rust werd het tegenstander Bolnes allemaal teveel. Erasmus verpletterde de tegenstander met nog 9 doelpunten.
Marnix begon zo met een fraaie treffer, uit de rebound scoorde hij met zijn chocoladebeen van buiten de 16.
Hierna volgde ook nog doelpunten van Jeffrey, Bas en Mark, wie overigens ook een mooie bal tussen zijn eigen palen ontving.. en vervolgens heel sportief vragen of het op de film staat.
2 verse wissels Sven en Ilias presteerden het om beide maar liefst een hattrick te maken.
Een heerlijke wedstrijd met veel wilskracht en samenwerking, wat resulteert in mooie dingen.. klasse!

Door deze overwinning staat Erasmus weer in de top 4. De directe concurrenten verspeelden punten en Erasmus staat nu maar liefst 3 punten achter op de koploper.
En wat smaakt er nu beter dan een heerlijk drankje tijdens het geslaagde Apres Ski feest na zo’n topmiddag.

Komende zondag speelt Erasmus een belangrijke wedstrijd om 14:30 uur uit tegen Madestein. De eerste wedstrijd van de 2e seizoenshelft.
Bij winst, welke noodzakelijk in de top te blijven meedoen, doen de mannen goede zaken!
Kom ons alleen aanmoedigen!!