Lenie van Rongen (79) overleden

Ons bereikte het trieste bericht dat Lenie van Rongen op zaterdag 24 september jl. is overleden. Lenie kampte al enige tijd met de nare bijwerking van Corona, die haar enkele maanden geleden velde.
Voor vele (oud) VVP’ers is Lenie zeker geen onbekende. In de zeventiger en begin tachtiger jaren was zij een veel gezien gezicht achter de bar en vooral in de keuken van haar cluppie VVP. Al was Lenie niet groot van stuk, bewondering dwong zij af! Immers haar “Ja” was “Ja” en een “Nee” bleef “Nee”. Lenie maakte ook deel uit van de keukenstaf die meeging op de zomerkampen. Ten tijden dat het A1 van VVP ‘regionaal’ voetbalde was zij in 1973 – 1974 en 1975 de vaste kracht naast haar man Wim – Erelid van VVP – die verantwoordelijk was voor de voetbalreizen per bus naar Spanje. Menig deelnemer kijkt daar nog met veel voldoening op terug!
Van deze kordate vrouw moeten wij afscheid nemen.
Wij wensen haar man Wim en alle familieleden veel sterkte om dit zware verlies te verwerken.

Namens het algemeen bestuur,
John Houtman

Zodra wij meer informatie hebben over het moment van afscheid, zullen wij dit op de site plaatsen.