Erasmus zaterdag thuis tegen PGS/VOGEL.

Na de totale off-day van vorige week staat er morgen een bekende tegenstander op het programma, namelijk PGS/VOGEL 1. Momenteel staat PGS/VOGEL één plek hoger op de ranglijst en is tevens het verschil één punt tussen beide teams. Het belooft dan ook een leuke pot te worden met twee teams die gewaagd aan elkaar zijn volgens de ranglijst. Morgen zal het zonnetje gaan schijnen en met de juiste inzet moet het een mooie dag gaan worden voor Patrick Vink en zijn mannen.

De thuiswedstrijd wordt op sportpark Erasmus afgetrapt om 14:30 uur, onder begeleiding van arbiter C. Visker.

Erasmus - PGS

Het tweede team moet na een week rust op bezoek bij Sportclub Monster. Monster is momenteel koploper met maar 9 gespeelde wedstrijden. Echter wist Erasmus dit seizoen elke keer te winnen van het team dat bovenaan stond. Laten we ervan uitgaan dat dit morgen ook weer het geval is. De uitwedstrijd wordt afgetrapt om 14:30 uur. Het derde team speelt een thuiswedstrijd tegen Wanica Star 4 om 12:30 uur.

Het vierde team wist EINDELIJK vorige week de eerste overwinning te boeken van het seizoen. Het ongeslagen Die Haghe werd knap met 3-2 aan de kant gezet. Niet meer dan verdiend, aangezien de mannen van het vierde de laatste weken dicht tegen een overwinning aan zaten. Als laatste het vijfde team, wat morgen een uitwedstrijd om 12:45 uur speelt tegen DUNO 5.

Zoals altijd veel succes toegewenst!