Erasmus 1 krijgt GSC ESDO op bezoek

Vorige week moest het vlaggenschip van Erasmus helaas zijn meerdere erkennen in GDA en werd er in de uitwedstrijd met 2-0 verloren. Gelukkig wisten de heren wel de doordeweekse inhaalwedstrijd thuis tegen Toofan met 3-1 te winnen, wat hopelijk doorgezet kan worden naar morgenmiddag. Naast het eerste speelt ook het tweede- en vierde team een thuiswedstrijd. He belooft dan ook een mooie dag te worden met volop zon.

Het eerste team krijgt om 14:30 uur het dichtbijgelegen GSC ESDO op bezoek. Dit seizoen is GSC ESDO terug te vinden op de 10e plaats in de ranglijst. In februari wist Erasmus nog uit bij GSC ESDO te winnen met 2-6. Met hetzelfde spel en inzet moet zo een uitslag er morgen ook weer inzitten!

Erasmus-ESDO

Het tweede team speelt voorafgaand van het vlaggenschip ook een thuiswedstrijd tegen Sportclub Monster. Een paar weken geleden werd er uit, onterecht, nog met 2-0 verloren van de koploper. Morgen is het dus tijd voor revanche. De wedstrijd wordt afgetrapt om 12:00 uur, op veld 1. Het derde team is helaas afgekeurd aangezien de tegenstander te weinig man tot de beschikking heeft.

Het vierde team is in de winning mood en wist vorige week weer eens te winnen. Hopelijk kunnen ze dit doortrekken naar morgen, om 12:00 uur komt namelijk Verburch 5 op bezoek. Het vijfde team doet nog volop mee om het kampioenschap en speelt als enige morgen een uitwedstrijd. De vroege uitwedstrijd bij Wanica Star wordt afgetrapt om 10:30 uur.

Het wordt morgen een mooie dag en er is genoeg voetbal te zien bij Erasmus. Tot morgen dus!