Steun de club en scoor een elftal oliebollen!

Beste leden,

Door de lockdown is het voor veel leden (al lang) niet meer mogelijk om tijd door te brengen met vrienden, leden en vrijwilligers van onze mooie club. Een harde klap voor de club omdat wij natuurlijk veel inkomsten mislopen en jullie missen uiteraard het nodige plezier. Toch doen wij er alles aan om te zorgen voor een aantal lichtpuntjes in deze moeilijke tijd. Zo is er een tombola waar je nog steeds loten voor kunt kopen en nu ook een oliebollen afhaalcentrum op SV Erasmus!

Tot en met 27 december heb je de tijd om een elftal oliebollen te scoren voor maar €10,- !!!

Vul onderstaand formulier in om je oliebollen te scoren. Het bedrag kan bij afhaal betaald worden per pin, of wij sturen vooraf een tikkie.

Bestellingen kunnen worden opgehaald bij SV Erasmus op 30 december van 14.00 tot 18:00 uur.

Let op! We moeten minimaal 600 oliebollen verkopen wil het rendabel zijn.. beneden dit aantal gaat het niet door en laten wij dat iedereen weten op 29 december!

Bestelformulier

* Verplichte velden