Help de club! Doe mee aan de oudejaars tombola

Beste Sportvrienden,

Het jaar 2020 ligt bijna achter ons en zal de boeken ingaan als een bijzonder jaar. Er gebeurde van alles op het gebied van sport in het algemeen en voetbal in het bijzonder. Maar er gebeurde ook veel niet door het wegvallen van wedstrijden en trainingen (deels) en het niet meer mogen gebruiken van kleedkamers en kantine. En voor ons als vereniging betekent dat laatste dat wij het zonder kantine-inkomsten moeten stellen.

Bij de eerste Lockdown is er een Crowdfunding gehouden onder onze leden. Daarmee werd een mooi bedrag binnengehaald. Waarvoor hartelijk dank.

De organisatie van de Kerst- en Pasenkaartavonden heeft in dezelfde sfeer in overleg met het algemeen bestuur besloten een oudejaars-tombola te starten. Aanleiding waren de in 2020 ingekochte prijzen voor de Paasdrive, die wegens Corona niet kon doorgaan. Die mooie prijzen staan nu in de kast stof te vangen. Door een tombola te organiseren willen wij ze toch bij de leden krijgen. Daarvoor gaan wij proberen zoveel mogelijk loten te verkopen. En natuurlijk komt de opbrengst ten goede van onze club. Op deze manier kunnen wij het jaar toch een beetje positief afsluiten. In onderstaande flyer staan de te verloten prijzen opgenomen en staat tevens vermeld hoe je de loten kunt kopen. Als suggestie geven wij mee om bij voorbeeld per elftal een boekje te kopen. En schakel ook je familie, vrienden en kennissen in. Doe dit voor de club en win mooie prijzen.

Verder staan wij als algemeen bestuur open voor suggesties om in deze “gesloten tijd” wat bijzondere dingen te organiseren. Zo vernamen wij dat er rond oudjaar wellicht oliebollen gebakken worden voor de verkoop. Ook dat komt dan ten goede van onze vereniging. Alle beetjes helpen.

Ook voor de komende tijd luidt het motto “let goed op jezelf en je familie en blijf gezond”.

Namens het algemeen bestuur,

John Houtman