DUNO tegen sv Erasmus (za) eindigt in 3 – 3

Op sportpark de Haagsche Dynamiek heeft sv Erasmus Zaterdag het opgenomen tegen derdeklasser hsv DUNO. In een stormachtige wind kon al snel na de aftrap een doelpunt genoteerd worden voor de spits van DUNO. De formaties van beide trainers wisten er de eerste helft een leuke wedstrijd van te maken. Chris wist uiteindelijk rond de 25e minuut de gelijkmaker te maken door de bal vanaf links de verre hoek in te werken. Uiteindelijk werd wel de rust ingegaan met een 2-1 achterstand. Erasmus wat de eerste helft vaak hoog druk gaf werd opbouwend uitgespeeld door DUNO, waarbij de opkomende linksback ruimte had om door te stomen. Na voorgeven aan de spits leverde dit een 2-1 achterstand op.

DUNO - Erasmus

De tweede helft begon voorspoedig voor Erasmus. Spits Danny wist na de aftrap het net te vinden en kon zo de 2-2 noteren. Helaas was de tweede helft niet hetzelfde voor Erasmus. Het tempo lag beduidend lager en positiespel werd minder zorgvuldig uitgevoerd. DUNO werd sterker en kon zodoende ook de 3-2 maken. Wederom kon DUNO niet de voorsprong vasthouden en zag Erasmus weer langszij komen. Danny wist zijn tweede doelpunt te noteren door een vrije trap in de linkerhoek te krullen, buiten het bereik van de muur en de keeper.

De harde kern was wederom aanwezig

Aanstaande zaterdag wacht de eerste bekerwedstrijd voor de mannen van Patrick Vink. Om 14:30 uur wordt er afgetrapt tegen De Jonge Spartaan uit Middelharnis.