Erasmus zaal start competitie met zwaarbevochten punt

Afgelopen woensdag startte onze zaal-boys de competitie tegen PGS/VOGEL, uiteraard in een klasse hoger na het kampioenschap van afgelopen seizoen.

Ook voor uw vaste verslaggever is een niveautje hoger even wennen, het nauwkeurig bijgehouden scoreverloop bleek van de telefoon verdwenen, na 39 jaar werkzaam te zijn geweest in de IT zou je toch mogen verwachten dat een save-actie van de ingebrachte data tot de vereisten behoort……. Maar goed, dan maar uit het hoofd.

Na een voorsprong door Daniel nam PGS/VOGEL het heft wat meer in handen en kwan daarmee op voorsprong. Erasmus deed met regelmaat wat terug maar kon toch niet voorkomen dat PGS/VOGEL uitliep tot een 4-6 voorsprong, met nog zo’n 5 minuten te gaan. Erasmus rechtte de rug en wist de laaste energie aan te spreken en verhoogde de druk op het doel van de tegenstander en met succes: twee maal kon er gescoord worden en zo eindeigde de wedstrijd in 6-6. Meest opvallende man aan Erasmus-zijde was Daniel die 5 van de 6 goals voor zijn rekening nam! (Beetje kort, het geheugen is toch niet meer zo best….)

Een klasse hoger, sterkere tegenstanders, leukere wedstrijden…….ik kijk er in ieder geval naar uit.

Woensdag 19 september volgende wedstrijd: Tegenstander Westland 6, locatie Sporthal Wateringse Veld, aanvang 20.00 uur.