Kaderavond maandag 25 maart; doe mee!

Erasmus doet mee aan de Haagse Norm. Dat is een middel om contacten tussen verenigingen te verbeteren in een poging om sportiviteit naar een hoger plan te tillen.
Onderdeel daarvan is een spelregelavond voor alle Haagse en Westlandse trainers, coaches en (verenigings)scheidsrechters op maandag 25 maart van 19.00 tot 21.45 uur. Plaats van handeling is de Sportcampus Zuiderpark, gelegen aan de Mr. P. Droogleever Fortuynweg 22.

De avond wordt opgeluisterd door eredivisie-scheidsrechter Marin van de Kerkhof. Hij neemt je mee in zijn ervaringen in het topvoetbal. Hij geeft een interessante kijk op de spelregels en leert je hoe een scheidsrechter naar de spelregels kijkt. Aanmelden is kosteloos en toegankelijk voor iedereen van een Haagse of Westlandse vereniging. Een hapje en een drankje completeren de avond.
Het programma luidt:
19:00 uur: inloop
19:30 uur: spelregelkennis 1e helft
20:15 uur: pauze
20:30 uur: spelregelkennis 2e helft
21.15 uur: borrel
21.45 uur: afsluiting

Heb je interesse, stuur dan een mailbericht naar h.v.vliet@casema.nl