Erasmus uit tegen hekkensluiter Semper Altius

Na de verloren thuiswedstrijd vorige week tegen Vredenburch staan de komende periode wedstrijden tegen laagvliegers op het programma. De ideale periode om weer de broodnodige punten te verzamelen. Morgen staat er een uitwedstrijd op het programma tegen hekkensluiter Semper Altius. Het Rijswijkse Semper Altius wist dit seizoen nog geen punt te bemachtigen. Als je echter naar de laatste uitslagen kijkt van Semper Altius is niet het geval dat ze altijd ruimschoots verloren. Vaak wisten ze altijd wel minimaal een keer het net te vinden. Kortom, oppassen voor onderschatting en volle bak voor de drie punten.

De uitwedstrijd wordt afgetrapt om 15:00 uur op Sportpark Hoekpolder in Rijswijk.

Semper Altius - Erasmus

Het tweede team wist vorige week eindelijk weer eens wat winnen was. Na een aantal verloren wedstrijd, waar vaak verdiend meer in had gezeten, werd er 7-1 gewonnen van FC s’Gravenzande. Hopelijk kan de lijn doorgetrokken worden naar de aanstaande wedstrijd uit bij HVV RAS 3. De eerdere ontmoeting eindigde in een 2-2 gelijkspel. De mannen van het tweede moeten wel vroeg op het veld staan, de wedstrijd start namelijk om 10:15 uur.

Het derde team speelde vorige week met 4-4 gelijk. Morgen staat er een thuiswedstrijd op het programma tegen middenmoter Forum Sport 8. De thuiswedstrijd wordt om 12:00 uur afgetrapt.

Iedereen succes gewenst morgen en kom vooral kijken!