22ste editie van het Chris Houtman Voetbaltoernooi

Op zaterdag 10 juni 2023 is het alweer tijd voor de 22ste editie van het Chris Houtman Voetbaltoernooi. Het toernooi is ter nagedachtenis aan onze goede club-vriend Chris Houtman. Net als alle andere jaren verwachten wij zo’n 20 deelnemende teams.

De wedstrijden zullen worden gespeeld op een half veld, waarbij er 7 tegen 7 gevoetbald gaat worden. Er zal net als in voorgaande jaren een scheiding gemaakt worden tussen de prestatie- en de recreatie/ veteranenteams.

Aanvang
Achter de schermen zijn we druk bezig met het organiseren, verwachte aanvangstijd zal rond 11:30 zijn. Dit kan echter nog wijzigen in verband met activiteiten voor de jeugdleden.

Inschrijfkosten bedraagt €50,- per team.
In ruil hiervoor krijg je 2 kannen bier, een gratis buffet en zal er uiteraard muziek worden geregeld om de derde helft flink te vieren.

Aanmelden kan tot 31 mei met onderstaande formulier:

* Verplichte velden