Oud-lid Peter van Leeuwen (63) overleden

Ons bereikte het droevige bericht dat Peter van Leeuwen afgelopen donderdag is overleden. Al enkele jaren kampte hij met een afnemende gezondheid. Zijn geheugen liet hem steeds meer in de steek. Vorige week werd Peter helaas getroffen door een herseninfarct. Dat is hem fataal geworden.
Peter heeft zijn actieve voetbaljaren met name doorgebracht bij VVP. Hij kwam uit in de hogere jeugdelftallen en heeft ruim 25 jaar in de zondagselectie bij VVP gevoetbald. Afwisselend kwam hij voor het 1ste en 2de elftal uit. Peter was daarnaast een behendige zaalvoetballer. Kort na de fusie heeft hij nog een paar seizoenen in het hoogste zaalteam gespeeld. Peter was de zoon van Nico van Leeuwen, die ook vele jaren bij VVP heeft gevoetbald.
Wij wensen Henriette, de kinderen, overige familie en vrienden de komende tijd veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Namens het Algemeen Bestuur,
John Houtman
voorzitter

Peter verblijft in de rouwkamer Franse lelie van begraafplaats Westduin, Wijndaelersingel 3, alhier.
Op woensdag 7 december is er van 19.30 tot 20.30 uur gelegenheid tot afscheid nemen in de “Herberg” op begraafplaats Westduin.
Op zaterdag 10 december nemen we afscheid van Peter. Dit gebeurt vanaf de rouwkamer op begraafplaats Westduin en start om 15.30 uur met het vormen van een erehaag. Aansluitend vindt het afscheid plaats in de aula van crematorium Haagse Duinen, Wijndaelersingel 1. Na afloop is er gelegenheid elkaar te ontmoeten en herinneringen op te halen.