Erasmus 1 tegen ODB om 13:30 uur – 3e helft met Nederland tegen de USA

Vorige week werd en in een doelpuntrijke wedstrijd verloren van BMT. Wederom was de invloed van de arbitrage op een negatieve wijze groot, net als het geval was tegen VCS. Morgen staat er een thuiswedstrijd op het programma tegen ODB, waartegen eindelijk weer de broodnodige drie punten moeten worden behaald. ODB staat momenteel op de 11e plek met 8 behaalde punten. Een overwinning moet dus zeker haalbaar zijn.

De wedstrijd tegen ODB zal niet op de gebruikelijke tijd gespeeld worden i.v.m. de WK-wedstrijd Nederland tegen de USA. De wedstrijd is dan ook vervroegd naar 13:30 uur. Na de wedstrijd kan er bij Erasmus op groot scherm de WK-wedstrijd gekeken worden. Dus blijf vooral hangen.

NL vs USAErasmus - ODB

Het resultaat van vorige week mag voor het tweede team snel vergeten worden. Morgen staat er een uitwedstrijd op het programma om 11:45 uur bij SVC’08 4. Voor Erasmus een redelijk onbekende tegenstander waar zelden tegen gevoetbald is. SVC’08 staat momenteel onderaan, wat voor Erasmus 2 het ideale moment moet zijn om weer eens drie punten te pakken en het moraal te verbeteren. Het derde team is vrij.

Succes allemaal!