Erasmus thuis tegen Quick Steps

Na de valse start van de competitie is er alweer twee keer gewonnen waardoor Erasmus op de vijfde plek staat op de ranglijst. Morgen staat er een thuiswedstrijd op het programma tegen Quick Steps, die vorige week hun eerste overwinning wist te behalen door ODB te verslaan. Dit seizoen is Quick Steps een bekende geworden voor Erasmus, mede door deelname aan het Erasmus toernooi en een gehouden oefenwedstrijd. Erasmus zal er dan ook alles aan doen om wederom de overwinning te behalen.

Erasmus - Quick Steps

De thuiswedstrijd tegen Quick Steps wordt afgetrapt om de gebruikelijke tijd van 14:30 uur.

De overige twee teams spelen ook een thuiswedstrijd. Het tweede team speelt om 12:00 uur thuis tegen Die Haghe 4, een tegenstander die vorig seizoen twee keer niet verslagen kon worden. Het tweede team wist dit seizoen pas één punt te bemachtigen, ondanks dat 6 punten niet meer dan terecht waren geweest. Het derde team speelt ook thuis om 12:00 uur tegen Sportclub Monster 6 en hoopt hun eerste punten voor het seizoen te behalen.