Verslag zondag 1 mei Madestein Ve1 – Erasmus Ve2

Op een zon overgoten zondagmorgen mochten we aantreden tegen het altijd lastige SV Madestein. De Td had best wel weer een hoop afmeldingen echter goed opgelost met een echte Keeper (ARNO waarvoor dank) en een Italiaanse verdediger die zich uit de Re-naat rende als links back Top.
Het is toch altijd grappig om te zien dat dat de thuisclub nooit buiten spel staat of hands maakt en de bezoekende club altijd die paar keren dat die uberhaubt op hun helft komt.
Dan zomaar een paar hoogte punten uit de wedstrijd:
Roos waande zich op een Amerikaans voetbalveld prachtige body check (gekneusde ribben ?). Murat bleek Stef te zijn geen reactie gevolg ingooi Madestein. Robert, ik wilde hem wel raken maar hij was opeens weg 3-0.
Baggio huppelde in de rust binnen (verslapen maar kwam toch nog ff ballen). Hulde!
Tweede helft:
Wil ontweek Arno en had ruzie met de omheining. Stef was aan het limbo-en bij de zij-lijn, een uitermate effectieve manier van tijdrekken.
Dieptepunten waren er ook. Kevin onze kleinste leraar werd samen met zijn opponent terecht het veld uitgestuurd voor 10 minuten. Bora redde onze eer: einduitslag 5-1.
Pinstoring in de kantine kon er ook nog wel bij.
Gelukkig hadden we de beschikking over een mooi terras voor onze kleedkamer. Daardoor duurde de derde helft langer dan de wedstrijd. Onder het genot van een hapje en een drankje, werd de partij nogmaals geanalyseerd en maakten we ons op voor wederom een voetballoze periode deze keer tot 29 mei! KNVB bedankt.
Pb