Erasmus 1 uitgesteld, overige teams spelen wel

Na het onterechte late gelijkspel van vorige week tegen BMT stond morgen de wedstrijd tegen GSC ESDO op het programma. Helaas is er voor deze wedstrijd door bepaalde omstandigheden uitgesteld gevraagd bij de KNVB. De wedstrijd wordt ingehaald op dinsdag 23 november om 20:00 uur.

Aangezien het vlaggenschip van Erasmus morgen dus niet aan spelen toekomt ligt de focus op het tweede team. Het tweede team is momenteel terug te vinden op de 8e plek op de ranglijst met 5 punten uit 5 wedstrijden. Een hogere ranking was zeker mogelijk en niet onverdiend geweest. Morgen staat er wel een moeilijke pot op het programma, namelijk tegen de ongeslagen koploper HVC’10 3. Kijkend naar beide teams hun doelsaldo is de verwachting dat het een doelpuntrijke wedstrijd zal gaan worden.

De wedstrijd tegen HVC’10 wordt morgen om 12:30 uur afgetrapt op het sportpark in Hoek van Holland.

hvc 10 - erasmus

Het derde team is een klasse lager gezet in verband met de tegenvallende resultaten. Morgen staat de eerste uitwedstrijd op het programma tegen Haagse Hout 3. De wedstrijd tegen Haagse Hout wordt afgetrapt om 11:15 uur. Het vierde team, wat vorige week dicht bij hun eerste punten was, speelt morgen de late uitwedstrijd om 15:00 uur tegen MVV’27 12. Hopelijk kunnen de mannen tegen deze laagvlieger de eerste punten binnen halen.

Vorige week wist het nieuwe vijfde team gelijk drie punten te pakken tegen HDV. Morgen staat hun eerste thuiswedstrijd op het programma om 14:00 uur. De tegenstander voor deze wedstrijd is Schipluiden 5.

Iedereen succes toegewenst!